Search This Blog

MY suke dengar list...


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

Monday 22 February 2010

MENGAPA HATI TIDAK TENANG?

Hari ni kira malam kedua di ILKAP, Bangi...aku datang untuk berkursua...lagi sekali...BERKURSUS!!!awawawawawaw...bukan nk enjoy...

Tapi hati ini tidak tenang je sejak sampai semalam. x tau kenapa. Yang pasti ingat macam2 benda kt JB yang aku dah tinggal....suami, anak2, umah, opis....huhuhu...

Hati ni cuba jugak nak ditenangkan tp x dapat capai lagi..nak kena bangun slat taubat, tahajud n sunat bnyak2. Mintak Allah tenangkan hati dari bergelojak pk macam2. Nak2 tpun abang tadi dia kata teeha x sihat sikit...cakap ngn teeha pon dengar suara dia sengau semacam...kompom demam....sian dia...rindu kat dia...rindu kat putra n manja....

N ade pk sesuatu yg buruk...mmg syaitan ni suka gusarkan hati manusia....Ya Allah...Kau tenangkan la hati aku ni...janganlah biarkan syaitan menguasai hatiku....Kau bantulah aku Ya Allah...

Nak jugak menangis,tapi malu pulak kt roomate...kang dia kata, rupe2nye kak dty ni sentimentel...cengeng...gembeng..tapi tu la....mmg sayu la rasanya....

tolong la kawan2 doakan ketenangan buat saya ye......wasallam....nk solat maghrib n isyak pulak....

No comments:

Post a Comment