Search This Blog

MY suke dengar list...


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

Saturday 28 August 2010

alhamdulillah....




Salam buat semua...^___^

Hari ni hari ke 15 ...anor confinement day..kuang3..alhamdulillah..selepas melahirkan Syed Aqeef Mukhreez pada 14hb Ogos 2010 yg lalu..badan ni cepat sangat sembuh n kembali sihat.

Alhamdulillah, doa aku selama ini didengar Allah..memang aku nk cepat2 sembuh n sihat sebab aku berpantang sendiri. So that , aku kena uruskan diri ( kata nk cun n selim melim..) nak urus makan pakai abang, n nk urus anak2 terutamanya Aqeef.


Dalam pada itu, ramai jugak yang bising kat aku sbb knp buat semua kerja kat umah, n kerja2 lain, even turun bawah beli makanan time x de lauk spare..n kuo jalan2 balik umh mak mertua..kalau dulu, x sebulan x kuo..ni seminggu aku dah sihat n kuo umah..siap make up lagi..wawawawa...mmg degil!




Tapi..ada perkara yg mengusutkan fikiran ni ha...kenapa pusat aqeef x tanggal2 lagi..nak kata aku x letak spirit, tiap kali tukar pampes aku sapu spirit, sambil selawat Nabi..tp knp x jugak nk tanggal? kesian dia..mesti sakit jugak tu...puas aku pk..knp ek. Tanya kat hubby masa tanam uri tu ada silap apa2 ke..sebab masa Putra dulu, abang tutup bekas periuk tanah tu, n mnyebabkan pusat Putra jugak lambat tanggal..sikit aje...bila korek balik, n bukak tutup periuk tanah tu, jam tu jugak pusat dia tanggal..tp Aqeef punya ni x pulak ditutup..then..apa masalahnya...

Walau apapun, bersyukur sangat pada Allah...Aqeef lahir ke dunia dengan mmbawa rezeki yang melimpah ruah..last wik Tuan Pengarah JBG call aku n maklumkan aku dapat naik pangkat...alhamdulillah..cuma tempat x tau kat mana lagi..n abang jugak dapat sit for PTK untuk mlayakkan dia juga naik pangkat...alhamdulillah..dalam pada itu, side2 income abang jugak lebat..ada je orang nk beli kereta, sewa kereta ..so abang dapat la job...

Sesungguhnya rezeki itu memang dari Allah..kita cuma perlu mohon pada Dia je..mohon pintu rezeki dibukakan, n rezeki kita dimurahkan dan yg penting rezeki tu halal...dan juga berkat...Semoga Allah sentiasa berkati keluarga kami dan murahkan rezeki kami...amin~~


dilullabykan oleh noordotyrasulkhan

No comments:

Post a Comment