Search This Blog

MY suke dengar list...


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

Friday 13 August 2010

MASANYA SUDAH TIBA~

Salam..

Sambil sakit2 aku gagahkan jugak sbb nak update blog ni..Sejak smalam perut aku ni mengeras aje. ..sakit sangat. pas tu asa kuar tanda sikit..tp aku sabarkan diri dan arini pon still sakit. Pagi td kat panty pon ada kuar tanda jugak..tp aku simpan sakit ni sbb x nak g spital awal2 sgt..sure jalan baru je bbrapa cm baru bukak...
Abang malam tadi keje 24jm..setiap setengah jam dia call n update ngn aku..." ayang, ok x?" sampai penat aku nk mnjawab n abis bateri nset...so, terpaksa bangun duduk untuk pick up phne dia..huhu~~
Ya Allah..percepatkan lah n permudahkanlah urusan kelahiran aku kali ini....hijabkanlah rasa sakit sewaktu kelahiran seorang lagi hambaMu dan pengikut umat Muhammad SAW... selamatkanlah babyku dan panjangkanlah usiaku untuk membesarkannya...



dilullabykan oleh noordotyrasulkhan

No comments:

Post a Comment