Search This Blog

MY suke dengar list...


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

Thursday 7 October 2010

2 bulan da nak abis daaa..


14/8/2010 aritu aku start cuti sebab bersalin....n tup2 sedar2 masa cuti da nak xpired da..alooooooooo..Pn. NOor Doty, u hv to go back 2 work la..mesti banyak kes2 fail2 yang dok menunggu aku..kompom aku yang paling banyak kena buat sebab aku dah lama cuti..Tuan JAi our Pengarah mesti campak n lambak macam2 tasks utk aku nanti...adessss..

Tapi banyak benda yanng buat aku risau nak naik keje balik..mana nak letak baby aqeef n abang2 dia..ingat dah x nak hantar kat nursery lagi..risau la , macam2 da tjadi sekarang ni. x kena kat anak sendiri, kita x tau macam mana perasaan orang yang ilang anak...ishhh..mintak jauh la..aku sayang anak2 aku..huhuuh..

de other things is about my BM..harap2 cukup utk support Aqeef masa aku x de kat umah...smalam try perah susu pakai manual pam je..n alaaaaa sikit la..macam x banyak la perah atau pam yang digunakan x cukup untuk flow kan susu...tp tgok kan keadaan susu yang banyak masa aqeef minum tu..memancut2 n kadang2 aqeef sampai x sempat tarik nafas..apa x nye...susu laju semacam..bila perah, x mo pulak dia kuo..adehhhh...

then c Yanty kata ada sorang anty indon kat restaurant dia yang dia nk tolak kat aku so that leh tolong aku jaga budak2 n wat keje umah..maknanya jadi bibik la ni? hahahaha...mmg aku x pnh ada pengalaman ada maid atau kini orang sekarang panggil bibik..ntah apa makna bibik pon x tau..n sapa mulakan pon x tau...hahhaaa..berbalik pada kes bibik tadi, banyak benda nak kena pk gak..tempat tidur @ bilik utk dia. Maknanya teeha kena relakan supaya bibik dapat masuk n check in kat bilik teeha la..susah sebab umah skrg ni 3 bilik n ruangan terhad..al maklumla apartment kan..so, lps ni gak kitaorg agak susah nak tido n lepak tido kat hall macam biasa...kena blaja la lps ni tdo w/out aircond..huhu..( sapa soh ltak air cond kat dpn ) tapi x tahu bila
yanty nak anta bibik tu..jgn x jadi sudaaa..kalau x, kena tpun mak sementara waktu, tolong jaga budak2 ni..hadoyai..





dilullabykan oleh noordotyrasulkhan

No comments:

Post a Comment