Search This Blog

Loading...

MY suke dengar list...


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

Thursday, 16 June 2011

sengaja ku biarkan ia merindu~

kata orang, kalau tiap2 ari tengok muka yg sama, nanti jemu, boring. ye ke? habis tu kalau tak tengok jadi rindu dan dapat lupakan wajah tersebut...gitu? hurmmmmmmmmmm.. tak ada dalil lgik nak sandarkan pada kenyataan ni lah..sbb pada aku, ia soal hati. bukan soal tengok , ingat atau lupa. hati ini pulak kaitannya dengan iman. so pd aku, kalau kalau tiap2 ari jumpe, nk rindu , rindu jgk. x jumpa pun rindu jgk. dok jauh atau dekat pon, rindu jgk n tingat jugak...bukan ke semua tu soal hati? kan? so.....aku saja biarkan hati mencari rindu orang yang sudi dan sepatutnya. dan x mengahrap apa2 pon dr itu. biarlah segalanya berlaku dan berlalu sementara ia masih ada, masih dekat dan masih ingat......






















dilullabykan oleh noordotyrasulkhan

No comments:

Post a Comment